Klachten Melden – Vitamine365.nl

Bij Vitamine365.nl streven wij ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze service of producten, dan horen wij dat graag. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • E-mail: U kunt uw klacht e-mailen naar klantenservice@vitamine365.nl. Zorg ervoor dat u in de onderwerpregel vermeldt dat het om een klacht gaat.

Behandeling van uw klacht

Na het ontvangen van uw klacht sturen we u een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen te behandelen. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Niet tevreden met de afhandeling?

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, hebt u het recht om verdere stappen te ondernemen. Informeer bij relevante instanties of consumentenorganisaties in uw land welke mogelijkheden er voor u zijn.

We waarderen uw feedback

Wij waarderen het dat u de tijd neemt om ons op de hoogte te stellen van uw ervaringen en zullen er alles aan doen om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen.